5 Mars

hej hop!
Inget har ännu löst upp sig..
och det är en sak som kommer att ta tid.
tre månader om vi har riktigt otur ..

men kände ändå att jag kanske ville skriva av mig lite ..
egentligen vet jag inte vad det skulle vara..
men jaa. ..

Ibland känner man sig så ensam.
man vet vart man har sina vänner..
men de finns ändå inte där, för ingen förstår..
intge på det viset man önskat iaf ..
 
just nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra med allt ..
står mitt emellan två människor jag verkligen älskar..

och tar jag ett fel steg, så kan jag förlora allt jag har ..
eller åtminstonde den familj jag har ..
det är en otroligt jobbig situation, jag vet vad som behövs göras.
men jag vet inteo m jag vågar ta steget att göra det ..
 
men ändå så förstår jag både människorna, synd bara att dom inte alla stunder förstår varandra ... .

Jag vill bara hela världen!

Kommentera inlägget här: