23 Mars

blev inget igår heller ;)
Var borta från morgon till sent på kvällen ..

Skulle på möte på af ...
Fick som vanligt inget vettigt sagt...
men detär ju ändå nödvändigt ..

sen skulle jag in till helsingborg för att möta upp Jesper, skulle ta en buss ut till där han var ..
satte mig på fel buss och hamnade till slut hemma hos Johanna och björn ..
Bara johanna hemma så blev lite skit snack osv där :)
riktit trevligt !

Och trött vart jag efter !
vid sex tiden begav jag mig därifrån och åkte för att möta upp jesper. .
en timmes väntande på knutan trodde jag skulle bli min död ;)
haha

men jag överlevde det !
Åtta klev jag av bussen borta vid långeberga och mötte upp jesper ..
halv nio kom bilen och vi åkte mot hjärnarp för att köra hem!

blev att övningsköra i tjock tjock dimma !
sjukt jobbigt, men det gick !
nu harjag även det momentet av klarat :)

Idag vet jag inte vad som händer ..
då jag känner av mitt knä så riktigt ordentligt idag, så blir det nog att ta det mest lugnt..
ska smörja in det med tigerbalsam och kines plåster ..
så får vi se om det blir bättre framåt eftermiddagen..
det hopaps jag verkligen då jag ska prova på att övninsköra med släp i helgen..

ska upp till öreryd och hämta båten :)

plingar in nått nytt lite senare ..
funderar på att fixa lite frukost lunch nu ;)



Kommentera inlägget här: