21 Mars

shoo!
Har egentlign inte gjort så mycket idag .!
Vaknade vid sju av att hunden började skälla ..
Gick upp och klädde på mig..
gick ut med hunden och kom fram til lvad nakdelen med att ha hund är ...

Typ att plocka upp hundbajs i en liten jävla hundbajspåse klockan halv åtta på morgonen ?!

aja .. sen hemma igen la jag mig i sängen och satte igång Lost ..
har börjat titta om på serien nu ..
pretty kul fakitkst :)

låg i sängen till halv elva och sen käka lite frulle ...
och gicdk ut med hunden igen!
Som vanlgit runt lunch blir det långa promenader med lek osv ..
så blev en promenad på tre km..
är ganska nöjd över det själv nu såhär :)
att man verkligen har blivit duktigt och går ut i vilket jävla skit väder det än är !

Visst, idag är det fint väder och varmt som tusan!
men igår när det spöregnade gicfk jag ändå 2,6 km .. :)
Lite halv nöjd sådär :)

J kommer inte hem fören sent ikväll.
 så vet inte itkigt vad jag ska göra tills dess..

Sakna ihjäl ?! ..
;)



Såhär oskyldig är man förövrigt när man gått och dragit upp en rot!

Kommentera inlägget här: