20 Mars - Felicia Caesar

Felicia Caesar
människan vars efternamn ingen kan stava till ;)

Det går inte att inte älska denna människan!
en av de knasigaste personer jag känner,
och ingen människa har jag någongång varit så seriös med som jag och felicia ibland faktiskt kan vara .
Det är skönt att ha en  vän man kan vara vuxen med, men ändå som man kan släppa på tyglarna och bara flumma ..

Det är så skönt att känna denna tjej,
för när alla runt om en är nere, på botten och jag själv inte orkar med det.
Så vet jag att felicia finns där.
Jag behöver liksom inte förklara mig,
behöver inte berätta.
det blir liksom ändå ett samtal som jag orkar med !
och inte bara prat om det som händer !

Jag är så otroligt glad att jag fick lära känna dig...
Att jag hamnade i samma klass som dig på gymnasiet ..
(trotts att vi egentligen inte hade någon kontakt då )

" och som Felicia skulle sag : Det gäller att hitta magi på oväntade ställen "

En dag bara fanns du där,
& det kallar jag Magi om något !



Kommentera inlägget här: