Looong time noo see

Hej hopp!
Underbart att bvara tillbaka :P
Eller inte ..

Lider just nu av magsår..
Det gör att jag inte fåt göra vissa saker jag fkatiskt hade planerat denna månad ..
Läkarna säger att det är för mycket stress i mitt liv just nu ..
Men jag påstår att hela mitt liv alltid har varit ett stress moment, så vad skulle skilja ifrån det nu ?

I varje fall så har det precis vart midsommar ..
Firade vi lite lugnt hemma hos min mamma. Lite alkohol och uno spelande roade oss under hela kvällen (kanon väder det blev framåt senare timmar)

sedan igår så hämtade vi ett partytält som vi köpt..
och monterade upp det !


Tror fan i mig ingen av oss ansträngt oss så mycket förr ..
BLOD SVETT OCH TÅRAR !
näst intill..
plastbitar flög åt höger och vänster.
Silvertejp och epoxi lim kom fram i all hast.
Jo men tjena att vi fick upp tältet !
Tillslut gick det. och tältet är nu uppe ..
Bara för  mig att "inreda" det så fint i veckan!



På lördag är det nämligen jesers 30 års kalas, med närmare 30 pers som ska komma..
Mycket trevligt kommer det att bli!

Jesper åkte till jobbet idag, och kommer inte hem fören å fredag..
Saknar honom så det gör ont REDAN!!!
och vi har bara varit ifrån varandra i 5 timmar ..

Kärleken är pklågsam!!!

Nej nu ska jag lägga mig och titta å nicke nyiken!

Ha det kanon ! så skriver jag snart igen .. LOVAR!!! 

puss o kram

Kommentera inlägget här: