18 juli

Nu ligger man här i sängen och väntat på sömnen! Dagen idag har varit kaos lite lätt förklarat! Började på af rätt hyfsat okej för att vara dom faktiskt! Blev positivt överraskad och kände Äntligen lite hopp! Åkte och handlade och sen hem och packade upp de sista lådorna i köket, sen dammsugit hela lägenheten! Hantverkaren kom idag och skulle fixa kranen i köket och strömmen i hallen! Gick kanon och fort! Sen kom mammsen och hälsade på! Önskar verkligen att allt vore över!!! Är så trött på allt som händer att jag inte vet hur jag ska ta mig igenom det. Denna gången har jag faktiskt ingen lösning på problemet! Men jag bet oxå om att när det väl vänder och börjar lösa sig, kan det nog fan i mig inte bli bättre! Jag älskar dig mamma och kommer alltid att göra! När tårarna slutat rinna blev Blev det sen en tur till Landskrona och promenad vid havet! Rensa tankar och bara vara! Nu hemma och försöker sova! Klockan står på 22.15 Ska följa med Jesper på jobbet! Sköööööby att komma bort! GODNATT och godmorgon!

Kommentera inlägget här: