Skolans summering

Åhh äntligen är matten slut ...
trodde aldrig att den skulle sluta ärligt ! .
Är totalt slut redan !
Men det beror nog mer på att jag höll på att dampa sönder lärare,
tror inte det är tillåtet att vara så trög som han var :(

Helt depp är jag med, när jag upptäckte att det är samma lärare, som jag har till Naturkunskap B ...
Åhhh :(

Kill me!

Lär åtminstonde bli en låååååååång termin :(

Btw så kanske jag kan slänga in att ajg är lite l yklig ..
Kan vara hemma nu ända fram till halv tre :D

//

Emilie:

Hejsan =) Tråkigt att höra att du har en trög lärare =/ Finns inget värre i skolan. Men hoppas att de går bra än då :)



Och jo förresten... jag har hittat en sida som ger en fler besökare till bloggen ifall du är intresserad?

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=aliannah



Och Jaaa.. jag har bytat blogg igen >.< Sorry, men gilla fan inte blogg.se fatta typ nada.



Kram

Emilie A-J

Kommentera inlägget här: