Mitt i natten!

Ibland är det så otroligt skönt att bara veta att man kan skriva till någon när man känner för det,
Någon man annars inte väljer att prata med först,
Någon som känner en, men långt ifrån vet allt...
Det är skönt att ha såna kontakter oxå!
Och det har jag!
Jag är så otroligt tacksam över att du finns kvar i mitt liv, när andra i familjen har valt att lämna sitt.
Det är så skönt att kunna avreagera sig emot dig för du vet vad det handlar om!
Du har varit en del av min familj,
Och jag är glad över det!!
Tack för pratstunden ikväll, kände att jag behövde få lov att gråta lite!
Och det ock jag gjort!
Skönt som tusan bara det!
Och det är inte ditt fel, glöm aldrig det! <3
Nu ska jag försöka få en liten blund klockan står på sex i morgon bitti, så är det tvätt.
Så god natt!!
image description
Anonym:

Tack fina <3

Kommentera inlägget här: