9 januAri

Hej hopp!
Måndag kväll och jag har nyss vaknat!
Idag har vi varit iväg med hjärtat hos tandläkaren!
Otrevligare ställe får man leta efter,
Jesper ligger på stolen med alla jävla apparater i munnen,
När det ringer i tandläkarens telefon...
För det första har han ljudet igång,
För det andra så lämnar han Jesper där i stolen och går iväg och svarar,
Tycker inte riktigt det passar sig när han ligger där och det rinner blod utanför munnen,
Iaf, blir att ringa runt till privat tandläkare för att se om det kanske finns någon trevlig sån här!
Personligen skulle jag aldrig tillåta en folktandvården tandläkare få röra min mun igen!
Men det har ju sina orsaker ( på grund av dom Jag har två lager övre framsänder )
Nog om äckligt ämne!
Idag är det måndag, vilket i sig betyder att det är tisdag i morgon, som i sin tur betyder att det börjar gå mot vardagen igen!
Jesper börjar jobba och jag börjar skolan på onsdag :)
Kul ska det bli :D
På torsdag ska jag träffa marina en stund :D ännu mera kul åt det!
År Pch far sedan det inträffade sist!
Så är verkligen på tiden :D
I helgen blir det att fira Jespers mamma!
Men tacka Gud för att det bara är måndag idag ;D
Ska försöka ge mig på en blind nu igen!
//
Kommentera inlägget här: