7 januari

Gudomligt trött är vad jag är just nu,
Haft kalas idag, med massor av folk, typ min mamma och gubbe,min bror med familj, en kompis med familj, Jespers moster med gubbe, Jespers mamma och sen Jespers bror med dotter, 12 vuxna och 4 barn för en trött och slut i huvudet :(
Och det är vad jag är just nu!
Slut i huvudet!
Dessutom började dagen kaos dÅ vi upptäckte att efterrätten inte räckte till alla , så små panik fick man försöka få hem extra ingredienser laom tills första folket kom,
Stress var bara förnamnet!
Men jag har allt att tacka Jesper för!
Utan honom vet jag inte hur det gått, då han tog över och gjorde allt åt mig istället,
Tusen tack mitt hjärta <3
Nu ligger vi i sägen och tittat på gladiatorerna:)
Blir la sova snart för mig!
Så vi hörs!
image description
Kommentera inlägget här: