26 Januari

Hej hopp!
Slänger in något liteit, kort och meningslöst mellan två lektioner ;)
Hade lite Samhällskunskap B i morse ;)
En kurs jag är ganska stolt över mig själv på faktiskt ;)
då jag inte läst A kursen än ;)

Har inte nästa lektion förren vid tre tiden,
så gick hem och ställde mig ch städade lite..
Kom inte längre än till att ta undan alla julsaker ;)
Den är ju trotts allt över nu !
Och gud vad tomt det blev !!!!

Men ja;)
Ytterligare utrymme man kan fylla med nya saker ;)

i Etermiddag ska jag har Geografi, och jag bara älskar de ämnena :D
Geografi, samhäll & religion.
Sitter verkligen och trivs på de lektionerna :)
Men tror det har att göra med att jag har samma lärare på alla tre ämnen ..
Och hon är verkligen kanon :)

I vilket fall som helt, imorgon är det fredag och det innebär FRIDAG!!!
så imorgon är planera på att åka hem till mamma på förmiddagen och plugga lite.
Tills klockan blir tre..
då ska jag äntligen träffa Marina igen ..
Känns som om det var en evighet sedan..
Och det var det ju oxå !
3 år sedan nu ..
Så det ska bli helt otroligt kanon <3 <3

i helgen ska vi nog ut o cacha lite med Marica ovh kjelle..
Men får se hur det blir med det.. då först jhag har en jävla massa i skolan nästa vecka med prov och sånt..
sen har dessutom Marica blivit sjuk =/
Så får som sagt se vad som händer med helgen !

Hade varit ganska skönt med en lugn helg oxå !
Kan behövas här faktiskt :/
Alltid så mycket att göra..
Alltid fullt upp !
Får liksom aldrig hinna att bara vara!

Nej nu ska jag hoppa iväg igen ^^
Blev visst ett ganska långt inlägg ;)
Men jaa !
Det får gå det oxå ;)

//

Rebecca:

Kikar in :)

ANNE:

Ja lugn helg är skitskönt :D

Kommentera inlägget här: