17 Januari

Som vanligt så suger jag på att uppdatera ..
men så är det oxå när man har fullt upp,
och egentlgien inget vettigt att skriva :)

Idag är det den 17 Januari !
Om en månad är lilla knutten beräknad :)
(min brors bebis)
Ska bli kul att få se bebisen,
att få veta om det är en pojke eller flicka..
Ska bli mysigt helt enkelt !
Och tiden går ju fort nu :)

Iaf så är det tisdag idag,
och ajg är hemma från skolan efter extrema magsmärtor: (
Vill typ bara dö!

Imorgon kommer mammsen på besök (tror jag )
Och på torsdag kommer typ världens bästa på besök <3
ska bli så kul, om man lyckas må bra tills dess?! .

Just nu sitter jag och tittar på Våra bästa år, en vana jag har fått sedan jag gick hemma ?! .
ganska dålig vana, då det egentligen aldrig händer något "oförutsägbart" i serien!

Och dessutom har jag världens sötaste sambo som ringer en gåpng i kvarten bara för att höra hur jag mår, och ifall han ska komma hem ifrån jobbet <3
Lille gubben! Gud vad jag älskar honom <3
Tyvärr så gör det att jag inte har någon möjlgihet att sova ;)
Men tanken är iaf söt! :D

Nej jag ska fortsätta titta på tv här :)
Och mysa ner mig under varma täcket :D

'
Bara för att jag på sätt o vis har förälskat mig i denna bilden.
En slags "frihet " käsnsla sprider sig så fort jag ser den !
På sett och vis får den mig att må ...
Underbart!
Mitt bland allt det onda och jobbiga !

//

Kommentera inlägget här: