Klagande K i farten!

Hej !
Nu kommer denna klagande K igen ..
Har en hel del personligheter inom mig ..
Klagande k.
glada K.
Ledsna K .
besvikna K osv ..

men som sagt.. klagade K i farten !

Fick för ett tag sedan en kommentar som handlade om något i stil med en hemsida som gör att man kan få fler läsare till sig ..
JAG ÄR INTE INTRESSERAD!
ursäkta mitt humör !
Men seriöst ..
 Jag skriver inte blogg för eran skull..
bloggen skriver jag för min egna skull, och helt jävla seriöst. .
 jag bryr mig inte om hur många det är som läser den !
Har aldrig tittat på statistiken av besökare.

Och ärligt..
Skulle nog aldrig få ett behov av att görat heller !

Jag skriver verkligen  inte blogg för att få folk som följer mig ..
Jag skriver blogg för att få av mig de tankar jag har i huvudet just då !
eller för att bara rensa !

Jag menar ..
det är knappast något viktigt jag har att säga här !
men när jag skriver är det ngåot jag verkligen måste få skrevit..
som jag kanske tycker är lite onödigt att ströa J i sitt jobb bara för att få det sagt til lhonom ..
Dessytom är min Mamma döv..
vi hra ingen telefon kontakt ..
Och sedan jag flyttade ihop med J.
Har vi ganska liten dator kontakt oxå !

Så min blogg är även för hennes skull..
Ett sätt för henne att fortfarande följa med i mitt liv ..
Trotts att vi inte kan ringa och prata med varandra en gång om dagen ..
Så kan hon öndå se vad det är som händer !

Aja ..
förlåt som sagt för mitt humör ..
men än en gång .. jag är inte intresserad av att ha flest läsare !


Tack för mig...

// 

Mizca:

Svar: Precis.

Kicki Danielsson, Jan Johansen, Roger Pontare medmera. vart finns dem nu?



Jag hade velat slopa det helt men jag känner mig allt för väl, på lördag sitter jag där igen och klagar på skiten. Haha! Människor är skapta till att klaga på saker men ändå sitta o titta på och störa sig på återigen. Haha :)

Mizca:

Svar: Många säger att sexet inte är viktigt i ett förhållande och förr delade jag deras åsikter. Kanske för att jag inte hade något sexliv även om jag var gift. Då intalade jag mig själv att man kan leva i ett förhållande ändå, men sen jag träffade Kjelle har det blivit annorlunda.



Jag tror ju att du kände att du inte riktigt ville förstöra det du och din sambo redan då byggt upp och att sexet just då inte var så viktigt för dig. Att du hellre såg att ni var dem vännerna (och kanske mer) som ni var då. Det är ju faktiskt jättebra att man väntar och ser vart det kan leda!

Kommentera inlägget här: