23 februari

Åhh vad jag känner mig allmänt dugktig idag :D
Började med att jag skulle packa ner tvätten från tvättlinan och in i skåpen.

Men som hos många andra så räcker inte skåpen till,. spec, inte de skåpen till sängkläder och handdukar.
så jag ick ett ryck och ställde mig och drog ut ALLT, så hela skåpet blev tomt.
och vek och la in allt på sin plats.. Super nöjd :D
När jag höll på där med rensningen så hittade jag ett par gardiner jag faktiskt inte hade en aning om att de fanns ?! .
 så blev att stryka dom och hänga upp dom i köke :D
Super nöjd där med :D

Hittade även ett dusch drapperi, eftersom vi länge pratat om att hänga upp ett drapperi till då det vi har inte räcker runt hela badkaret, så passade jag på nu..
dessutom lagade jag drapperihållaren, som J har haft under prohjekt nu i ett halvår ;)

Ibland krävs det kvinnor til latt få saker gjorda ;)

Nu ska jag slappa lite i soffan tills J kommer hem, då blir det middagslagning och sen soffhäng resten av kvällen.
Imorgon är det Väla som gäller.
då jag ska försöka hitta en present till mini björn, eller Vidar som dom har tankar på att döpa honom till :)
får se om de dessutom blir ikea, har lite saker jag måste få hem, som typ flätade korgar till våran nya tv bänk i sovrummet :)
men det beror HELT på när J får lov att sluta i morgn :D

Ha det kanon alla !


bara för att jag älskar bilden :)


// 

 

Kommentera inlägget här: