15 Februari

Hej hopp!

Var ett tag sedan jag skrev något seriöst,
men livet är kanske inte helt på topp längre, så har tagit avstånd ifrån det mesta !

Som sagt, inatt föddes fasters lille prins <3
Det blev inte söm drömmen tydde, men det spelar ngen roll, för huvudsaken är att allt är okej med den lille, och det är det ju :)

Idag sitter jag hemma hos mamma & Kent ! . ska stanna här tills på lördag, då vi ska hjälpa kent att flytta :)
Mammsen och kent ska äntligen flytta ihop :)
lite små mysigt faktiskt :)0

Men som sagt, nu är jag här för att komma ifrån livets bekymmer, och bara får vara :)
Imorgon ska jag leka med Wilma ochbara vara hemma med henne hela dagen..
fredag tror jag vi ska hälsap å älskade mormor och prata lite skit med henne .
sen lördag är det som sagt flytt på schemat ..

Ibland är det rätt skönt att komma hemigfrån, få lite distans ifrån allt och lite små skönt att inte ta allt förgivet :)

Just nu sitter jag och tittar på när Wilma och kent leker ..
Stördare hund får man leta efter..
EMn så otrolgit mysig min bästis är <3

Ska fortsätta vara en aning social här :)



tre generationer :)
Pappa ( min bror )
Farmor ( min mamma )
och bebis ( fasters/ min prins )

Och jaaa jag vet att datumet är fel på fotot ;)
men alltså. inte jag som fotade, och itne min kamera ;)

Puss & Kram

//



Kommentera inlägget här: