1 februari - Pyssel Onsdag

Sitter och pillar lite med Jespers Present,
det är en present som jag inte riktigt har kommit på varför han ska få ;)
Antingen 1 1/2 års present, men känns som om det kommer bli klar lagom till alla hjärtans dag!
;)

Haha så får se vilken orsak jag har till att ge den sen när den väl börjar bli klar ;)
Det är en bok han ska få .. .
" en kärleksförklaring"" heter den !
 
En "fylla i bok",
ganska söt akitskt :)

Som man då kan fylla i med ord, bilder och massa annat som påminner om ens förhållande och ens känslor :)

som sagt, den är snart klar :)
håller på med finpysslet nu bara ;)
Det absolut sisa!

Idag skulle jag stanna hemma för att hantverksnissarna Skulle komma under förmiddagen ..
men när klockan slog två och dom fortfarande inte hade kommit så ringde jag till fastighetsskötaren Och nämnde detta ..
Idiot som han blev så får vi se om de dyker upp under eftermiddagen ..

för tänker inte stanna hemma en dag till när jag egentlgien BORDE ha varit hos Af idag för att skriva in mig ..

SUGIT sånt här :/
Och det gör en sjukt irriterad !


Till något helt annat ..
Underbart väder vi har idag !
Visst det har ramlat ner några snöflingor, men inte alls mycket !
Balkongdörren står öppen och det känns verkligen som vår i luften !
Det sägs ju att våren ska komma lafom till den siste februari och början på Mars.. sen att hög sommaren ska vara i mitten på MAJ!?!?! ..

Höhö .. man kan ju spekulera kring det ja ;)

Nu ska jag fortsätta pyssla och lyssna på musiken :)

 

When Love takes over <3

//


Kommentera inlägget här: