4 april

HEj hopp!
gått ett tag, för mycket som händer ..
saker jag inte vet vart jag ska placera ..
men i småa drag

*Så har vi hälsat på jesper halv syster för första gången i söndes ..
Skit trevligt :)
Att dela denna glädje med både Jesper och annika känns verkligen helt underbart.

*vi har sagt upp lägenheten ..
Äntligen dags att flytta härifrån!
Känns inte en dag försent

*Dessutom har jesper sagt upp sig från jobbet.. vi kör på stora förändringar

*Han har fått ett nytt jobb, som jag inte riktigt vet om jag ska skratta eller gråta över, det kommer att innebära att vi ör ifrån varandra HELA veckorna .. 
visst jag har haft det så i tidigare förhållanden.. Men det innebar oxå att vi gled ifrån varandra .. Men får se hur dett går nu ! 

* "gubben" som tog över mammas hem, har äntligen flyttat. och mamam kan få tilblaks sitt hem till sitt egna ! 
Förhoppningsvis är allt det jobbgia över därifrån! 

Det var väl en hel del i småa drag om vad som händer runt om! 

Orkar inte riktigt skriva mer just nu heller ! 

så håll ut ! 

 
Kommentera inlägget här: