Uppdatering

hej hopp ;)
som jag lovade så skulle jag slänga in lite inlägg idag :) o det får jag la stå för oxå !
mitt liv är ganska hektiskt just nu ..
då jag får svar på jobbsök var varannan minut .. har sökt ca 10 jobb förra veckan .. fick svar på 8 intervju på 8 och fick ett ja på 7 jobb..
såå jaa ..
men nu står jag här igen ... med ett jobb som jag inte vet hur jag ska göra ..
väntar fortfarande på svar ifrån ytterligare 3 jobb som jag sökt denna veckan ..
men nog om det !

annars flyter allt på, livet leker och vi tar en dag i taget ..
bebisarna börjar bli stora, och väldigt väldigt jobbiga ;) (men det säger jag bara väldigt väldigt tyst)

Samuel fyllde 6 år igår som jag berättade och fick en cross i present. så jag o jesper var på crossbanan och tittade på när min lille skit lärde sig köra den :)
Söt han är..

igår följde jag med jesper på jobbet .. alltid lika trevligt :)
men jaa, vet inte direkt vad jag ska skriva mer ;)
så jag avrundar la här ;)

Puss o kram
Kommentera inlägget här: