kvälllen

Sitter här och myser i soffan, både jag, abbe, flickan och alla tre bebisarna :)
så otroligt mysigt att ha de alla ..
 men det känns sorligt.. det är bara en månad kvar nu ..
la ut annonsen på blocket idag på de två kvarvarande katterna ..
o har redan fått 4 svar .. :/
trodde det skulle vara svårare ..
och trodde eller långt inne så hoppades jag väl på att vi hade varit tvugna att behålla en eller två ..
men nej då ..
 så är lite depp.. men passar ändå på att mysa otroligt mycket nu ..

har enda sedan de föddes bestämt mig för att jag inte skulle fästa mig vid de små ..
men nja ..
det har inte riktigt fungerat som jag planerat :(
o den dagen vi ska lämna iväg dom ..
den dagen kommer att göra ont .
och vara väldigt sorglig ..
 
nog om det !
 orkar inte tänka så långt fram ..

just nu sitter jag o väntar på att jesper ska komma hem ...
vet inte om vi ska åka en runda till mamma ikväll .. bara tur och retur och lämna lite saker o hämta min cykel plus min myra <3 .
saknar henne ..

men vi får ju som sagt se hur länge hjärtat jobbar idag ..

FREDAGSMYS <3



Puss o kram <3
Kommentera inlägget här: