Den dära vännen alla drömmer om, men som jag har <3

känner att jag verkligen måste skriva av mig..
 Och det handlar om en otrolig fin människa ..
 en människa jag rent ut sagt ALDRIG skulle klara mig utan ..

Petronella
den vännen jag kännt kortast.
men endå den vännen som känner mig bäst ..
Det är knäppt jag vet ..
men hon har ett sätt att få mig att må bra när jag mår som sämst.
jag behöver inte ens säga något, hon bara finns där ändå ..
Och trotts att jag har vänner runt om mig som betyder mer än vad de någonsin kan förstå..
Så är det petronella jag vänder mig till först ..
En människa jag alltid vet vart jag har, en människa jag behöver i mitt liv.
 Jag bara älskar henne ..

Dessutom är hon ju  så dära underbart söt som bara hon i helaste världen kan vara <3

Love yaa sweet  <3

Kommentera inlägget här: