5 september

nyser...
mer än vad jag önskar ...

ögonen rinner ..
det ser typ ut som om jag bölar hela tiden ?!

Loke går och bär runt på ett papper ..
och verkar stolt ..
men egenliten funderar jag på vad det är för papper det är han bär runt på ?!

jag fryser ..
fast balkongdörren är stängd ..
 
det är väl bara att börja inse ..
att höst snuvan är på g ..

sitter uppkrypen i ett hörn i soffan och tittar på ensam mamma söker som går på 3:an ..

har dessutom varit på ett arbetsintervju idag ..
kändes pretty kul fakitskt ..
förutom att jagi nte har körkort ..

ännu en sak jag måste skriva upp på "måste-göra-listan-innan-2011s slut"
*KÖRKORT

nej jag kanske ska ta o lägga mig ändå ..
o sova bort all denna snuvan ..

imorgon ska jag trotts allt få ett nervgivande samtal ..

det ska ju bli lite kul iaf ..

godnatt!


dessutom saknar jag min myra ...
w a z u p / ♥:

åååh körkort, jag måste också fixa det :/ men hur hur hur ska man ha råd??! Där kan man snacka ond cirkel: Inget körkort, inget jobb. Inget jobb, inte pengar till körkort.

Kommentera inlägget här: