29 september...

"Jag har inte kommit dit jag strävade efter att komma, men jag tror att jag har hamnat där jag behöver vara. "

Idag är det torsdag,
imogon är det fredag .
på måndag är det Lovis 1 års dag ..
tiden går så fort..
men ändå står den still.

vissa dagar leker det ..
andra suger det ..

idag tog jag en promenad..
 på säkert en mil.
jag gick och gick och gick ..
som jag alltid gjorde i motala.

när jag går, så tänker jag ..
alltid.
alltid tänker jag på saker jagi nte annars tänker på ..
idag slog det mig ..
att saker jag inte riktigt vet hur jag ska lösa,
kan jag nog faktiskt lösa trotts allt ..

idag slog det mig att ajg faktiskt lever. .
och jag kanske ska ta vara på det oxå ..

när jag gick så förstod jag att detta inte är föralltid.. (tack för det !)
men det är iaf början på morgondagen ..
varför inte göra det till ngåto bra då ?!

Idag slog det mig att jag kommit till det stadiet där jag älskar någon så mycket  att jag faktiskt vill den personen väl..
jag har förstått att jag älskar honom så jävla mycket att jag skulle offra honom för att han skulle få vara lycklig ..

JAg kanske bara ska försvinna .
för tydlign så klarar jag inte av att göra honom lycklig ..
det känns inte så iaf ....

jag funderar även på om man kanske ska åka utomlands och jobba ..
ett tag ..
ett år eller två ...

komma ifrån allt ..
och börja inse att jag lever. .
börja förverkliga morgondagen !

Morgondagen känns så lååångt bort..
men ändå såååå nära ...

tiden går men ändå kommer ...

Kommentera inlägget här: