21 september igen ;)

jag har fått en ny last i livet. .
Fast jag vet inte om man kan kalla det last, när det är livsnödvändigt ..

Tyvärr så har min kropp börjat svälta igen ..
Mår illa bara jag tänker på mat ..
Men det finns en sak, jag nog inte skulle klara mig utan ...

"varma koppen" soppor ..
Det är det enda jag äter om dagarna .. två koppar per dag ... gör sus i magen !
Ohh gud vad jag älskar det :)

namn namn .. nu sitter jag o väntar på att jesper ska komma hem så jag ska laga lite köttfärs åt honom ..
Dessutom står det en smarrig kladdkaka i ugnen ..
När gubben inte är på sitt bästa humör. kan man ju allltid muta honom ;)

Nej .. har snart sett klart på coyote ugly.. Love den filmen :D
Den är så otroligt mysig..
Sen blir det att laga lite midddddag !

Puss o kram ännu en gång !

Btw:)
NU för tin blire bara nostalgi bilder..
Då min datorn med alla mina 7000 bilder kraschade igår (R.I.P) innan jag hann lägga över de bilderna till den externa där resterande utav mina bilder finn ..
 Men varför hänga läpp,... änn harj agi nte blivit senil.. så änn minns jag alla bilder ;)

Hahhaha
seriöst. . jag är pissd off1



En korv med två ögon :O
Kommentera inlägget här: