17 September

hej hopp!
Idag är det lördag.. härliga lördag ..
bestämmde oss när vi vaknade för att åka och hämta hem lilla myran som har varit hos mammsen i säkert tre månader nu ..
men nu ville vi ha hem sötsaken ..
så vi körde iväg till rolsberga ganska tidigt.
Vart dock en runda till Flädie först där vi köpte lite grejjer till flygplanet som jesper behövde ..

när vi väl kom hem igen bosatt sig både jag o jesper oss ganska direkt i hobbyrummet ..
Det rummet i lägenheten vi bägge trivs i bäst ..
rummet utan regler i princip!

Dessutom kan man göra vad som helst där ..
låta fantasin flöda.
Idag har jag lekt med sprayfärgburkarna. .
håller ju på att göra en sak.. som ajg gjort en längre tid nu ..
o kommit på nyare och nyare ideer för var dag jag håller på med det :)

nej s¨nu sitter vi här ..
jag väntar på att färgen ska torka .. o jesper pillar på flygplanet ..
Perfekt lördagskväll..
bättre kan den helt enkelt inte bli :)

nej nu är nog färgen torr..
så ska fortsätta fixa o trixa med allt jag håller på med :)

slänger dessutom in lite bilder på hur det ser ut just nu :) Lååååångt ifrån klart.. men det är en bra början iaf :)
dessutom är det lite cp med ljuset. . men det får gå ;)








Kommentera inlägget här: