16 september

usch .. denna fredag är inget jag liksom längtat efter ..
började med att ringa till läkaren för mitt jävla öga ..
fick en tid till halv tio.
började patraska vid nio tiden .

när jag väl kom dit, fick jag en läkare jag inte alls trivdes med ! .
en läkare som bara talade engelska :S (har inget emot utländska människor, men jag SUGER på engelska :( )
så jaa. bara det var ju ett minus.
dessutom hatar jag när människor rör vid mig ..
Människor jag inte har någon koppling till..
Det är hemskt.
Det räcker att någon råkar stöta till min arm på stan .. jag får panik ..

O denna läkaren skulle då pilla o känna och trycka på mitt ögonlock .. PANIK!!!!
i vilket fall som helst kom jag på något vis fram till att det var en inflamation som jag sagt hela tiden.
orsaken till den .. Lyssna noga nu ..
Orsaken till inflamationen var ett spindel bett!

Med andra ord har jag sovit natten till tisdag ( som jag gör alla nätter) och någon gång under de timmarna jag hade min skönaste sömn, har det klättrat en spindel på mig ..
och inte nog med det !
den har betit mig på ögonlocket ..
Nej jag vet inte om jag ska ta livet av mig !!!

BLÖÖÖ örk FY usch !

helvete vad jag mår ännu sämre nu!

tyckte att han inte hade behövt säga att det var just en spindel..
den lilla detaljen hade jag kunant hoppa över !
Inga problem !

Nu mår jag dåligt o måste nog göra något så jag slipper tänka på det !

Puss o kram !





Och som Felicia skulle sagt : 

"det handlar om att hitta magi på oväntade ställen"


Kommentera inlägget här: