Onsdag;)

Tror jag håller på att dö...
Fick för mig att dricka vanlig jävla oboy som man gör på "Svensson vis"
Med mjölk och oboy pulver....
Ligger mer son en strandsatt val och kan inte röra mig för kramperna i magen....
Slutsatsen av detta är väl i stil med : jag är fortfarande allergisk mot mjölk?!
I vilket fula fall som helst så var det ett tag sedan jag skrev..
Och med tanke på mina kramp anfall, så finns det ju typ all tid i världen att blogga?!?!
Har faktiskt inte hänt så mycket i mitt liv ändå....
Lever väll på för var dag... Tro det eller ej ;)
Denna veckan är lugn förutom att min fina mamma fyller år på fredag <3
Så på söndag blir kalas igen... Känns som om vi aldrig gör något annat än att går på kalas nu för tiden ;)
Men kul det oxå...
Nu ringer det sp får avsluta detta och ringa upp min kära gubbe som jag lyckades klicka ;)
Puss i kram
Kommentera inlägget här: