25 November

här sitter jag som om inget annat händer :P
städat lite .. o är trtt så gud vet vad ..
 somnade halv två :S låg o vred o vände.. kunde icke sova !

sen vaknade jag vid fem ..
o kunde icke somna om ! ..
Något är inte som det borde vara .. .
 men idag lever jag :)

Överskottenergi så jag vet inte vad ..
o hungrig är jag med ..
men förhgoppningsvis dycker min kära mor upp med lite frukost till lilla mig :)

Igår gjorde jag något drastiskt ..
jag klippte av mig ALLT hår :P
eller nästan allt iaf. .

Det var inte utan tårara som jesper tog fram saxen o klippte rakt av :P
men jag trivs

Jag trivs som fan :)

tar bara lite tid att vänja sig, men det kommer ..

nej fortsätta städa lite smått så det ser någorlunda rent ut när jag får främmat, o sätta på lite kaffe..

ikväll ska jag o älskipälski ut o äta :)
Får se vad det blir :)

men det blir nog bra :)

Puss o kram för mig ;)



Btw, typ bara lördag, söndag, måndag kvar .. sen är jag UPPPPPE i motalalalala :D <3
Älskart ! ..
är nog tanken på det som gör mig så glad, alltid <3
Kommentera inlägget här: