2 November

idag vart det onsdag .
ganska skön dag..
men känner mig lite krasslig ..
Börjar bara sova mitt på dagen när jag börjar bli sjuk..
o idag var en sån dag jag tog en eftermiddagsvila ..

började tagen vid sju då jag gick ner för att slänga in tvätten var faktiskt bara ett täcke som skulle tvättas ..
men visadr sig att tumlaren var sönder på helvetestvättstugan..

så blev inget idag inte ..

gick upp o la mig igen en stund tills det var dags att bege mig til lskolan ..
 möte på skolan gick kanon :)
så jag ska börja plugga IGEN !!! ..
det kommer nog att gå bra ..

hem o fixa  städa lite här ..
blev även att fixa till juleskinkan i ugnen ..
så den är klar till jul :)
Slipper man stressen då :)

blev sedan mycket vila o ta det lugnt ..
kollade även en film .. "bad teacher"
sämre än vad jag trott faktiskt ..
vätar just nu på att jesper ska komma hem :)
han är tydligen på väg :) skönt det ...
blir Bonde söker fru idag, även fast 5 till sängs :)
möjsigt :)
 
nej nu ska jag värma maten till jesper :)
Puss o kram

Kommentera inlägget här: