1 November

då var det tisdag igen ..
o allt är tillbaks til ldet vanliga ..
jag sitter här hemma o tittar på program efter program ..

Arbetslös igen ...

TEotalt surt ..
men mne .. så äär la livet ..
var jag själv som avslutade det ..
och det var nog bäst så ..

fast egentligen, så är jag alrig arbetslös ..
finns alltid MASSOR att göra här hemma ..

men idag blire att diska upp alla disk, o sedan åka hem till mamma tror jag fkaitskt ..
Lite sgen på att träffa henne idag ..
fast samtdigt så ska vi dit i helgn ..
så vet inte riktigt hur jag ska göra än..

tar en timme i taget .

Åkte dessutom på en GIGANTISK ugift igår ..
känns inte helt okej längre :(
Men hopaps att allt löser sig som det borde göra ..

nu blir det våra bästa år ..

o btw..
BLOGGEN funkar FORT inte på mobilfan!. .
Hate it  då jag fkaitskt enbart surfar på mobilen nu för tiden ..

men men

puss o kram
Kommentera inlägget här: