filmtajmdag :)

haj haj !
har inte så mycket att göra egentligen ..
så passar på att slänga in några rader här igen ;)
Har inte hänt så mycket sen sist jag skrev mer än att jag flyttade ut täcket o kudde ntill soffan,
o nu blädrar jag från film till film...
 HAr redan tittat på "det som är vackert" tror jag den hette ..
Ganska skum svensk film. Men ändå bra :)

O nu är det Åsa-nisse wälkomen to knohult :)
Lite små rolig fakitskt...
o äter lite bär :)

Dessutom ligger jag ju o myser med de små :)
Det är så kul nu när Abbe verkligen litar på en o låter en få ha kattungarna hos en när han går bort för att äta osv ..
Verkligen jätte mysigt.
men nu ligger dom o äter ;)
så jag passade ju som sagt på att slänga in lite rader :)

Nej nu återgår jag till filmen

Puss o kram
Kommentera inlägget här: