27 juli

hej hopp :)
Äntligen hemma igen..
Önskar jag var hemma lite tidigare igår ..
Har ju förberett mig som fan för förlossningen o allt,
men nejdå..
kom väl hem en halvtimme försent :(
Lite små surt faktiskt men det är skönt att allt gick bra.

Nu har vi iaf tre små troll här,
dock ligger dom mest o äter o sover nu ...
tar la en vecka till sen är dom ute o rör sig..
Lagom tills dom öppnat ögonen :)

Otroligt mysigt är det ..
Och abbe är en jätte bra mamma :)

Nog om det,
Idag blir det tvätt. abbe har ju blodat ner jespers täcke igår..
o myran protesterade i sängen..
så lagom kul....

Petronella kanske skulle komma över och leka idag :) trevligt som fan :D

sen lovade jag att fixa hem en ljudbok till jesper,
får se om det blir att jag går iväg ... ser ut att börja pissa ner mycket snart ..

nej nu ska jag fixa lite frulle iaf så det blir gjort :)

Puss o kram

Kommentera inlägget här: