24 juli

sitter här o äter lite innan det är dags för sängen ..
Tidigkväl lblir det då jesper börjar jobba halv fem i morgon bitti..
o eftersom jag vet att han inte kan somna om inte jag ligger brevid, så är jag så snäll o gör honom sällskap...
ska titta klart på time out o så, sen blir det godnatt ;)
får se om jag lurar på honom ett parti "skip-bo" eller hur det stavas ;) är typ beroende utav det spelet ;)

aja, imorgon lär det inte bli så mycket bloggande, då jag ska hem till mamma, och vi ska vidare till mormor..
Ska bli riktigt mys faktiskt :)
Vart längesedan jag träffade mormor nu..
Mamma träffade jag iofs i helgen, men det är stor skillnad på att träffa henne ensam o tillsammans med andra människor :)
Älskar min mamma <3
får se om jag sover där eller om jag åker hem på kvällen igen..
Lite jobbigt att inte sova hemma när man inte riktigt vet när bebisarna är beredda på att komma ut ;)
Längtar så otroligt efter bebisarna <3 ska bli riktigt riktigt mysigt att få ha bebisar här fram till November månad ca :)

Nej nu blir det glo klart på time out, o så,

Godnatt ;)



Bara för att göra hjärtat glad, fick han välja bild ;)
Kommentera inlägget här: