23 juli

hej hopp!
Eller godmorgon...
är vaken tidigare än jag trodde.. HATAR verkligen att vakna av att en telefon ringer ..
O som vanligt varje helg, så ringer telefonen innan klockan 9..

Iaf.
Idag blir det kalas, och känner mig lite småstressad, då jag inte riktigt vet vad jag ska ha för kläder på mig ..
men det lutar sig mot studentkläningen....
men vi får se hur det slutar ! ..

Mamma är iaf påväg hit, hon ska hämta oss så vi kan åka dit tillsammans, o troligen så är det jag som får köra dit :)
Gött mos ! .
Fast börjar egentligen bli ganska trött på att köra, men det får la gå ändå!
o dessutom är det ingen musik i den bilen... o HATAR verkligen att köra utan hög musik ..
Något jag får lära mig det oxå antar jag ! ..

Btw så har vi planer på att sälja snaaaabeln o köpa en audi...
en grön fin kombi, MED drag! .
äntligen ..
får se hur det blir med den saken..Gillar verkligen inte att köra saaben, sitter inget skönt i den o den är allmänt jobbig att köra ! .

nej nog om det nu ..
ska in i duschen o sen leta efter lite kläder innan mamma kommer..

Puss o kram!

Psss. mitt internet är fortfarande för segt för att kunna ladda upp någon bild ;) får sluta blogga samtidigt som jesper sitter på den andra datorn ;) internet har fått fnatt o pallar inte med det ! ...
Kommentera inlägget här: