pernilalalalalallala <3

Ville egentligen bara säga ...

Att pernilla är den som gör mig gladigasteste på hela jorden ..
Det finns verkligen ingen som hon <3 ..
Och det är jag glad för !

Att jag får lov att känan henne !
Att jag får lov att ha och kalla henne för vän..
Och dessutom att jag får lov att alla henne för ex. sambo <3

När jag var liten drömde jag ofta om att jag skulle bo tillsammans med min bästa vän..
Som då faktiskt var en helt annan person..

Men jag har faktiskt uppfyllt en av mina många drömmar som barn ..
Och den tiden jag bodde tillsammans med pernilla ..
Var den bästa tiden i mitt liv ..

Trotts att det var en hård och jävligt tuff tid.
så kan jag lätt se tillbaks på den som den bästa <3

och det är tack vare denna bästaste pernilla ,.

Som är min vän!

//
Bara för det bjuder jag på en bild på en av de absolut första kvällarna tillsammans <3








Vi tillsammans blir alltid bäst <3

Då till nu <3
går inget annat än att le <3

Biiiiig looooove <3

Föralltid <3

// 

Kommentera inlägget här: