24 december

Hej hopp :)
Julafton idag :)
Skulle mest bara tala om att jag fortfarande lever ;)
Firade jul med mamma i bror med familj igår
Så idag blev det min och Jespers jul <3
Mysigt som tusan :)
Fått det jag önskade mig dessutom! Så det känns kanon
Dessutom har jag fått prata med en gammal vän idag :)
Reda ut saker och så, så det känns som en otroligt fin julklapp faktiskt
Glad över det <3
image description
Som sagt , skulle bara säga att jag fortfarande lever ;)
\\
En Gammal vän:

det va jätte skönt att få prata med dig det va en stor sten som släppte tack för att du ville lyssna på mig och sanningen bakom allt som hänt du kommer alltid att finnas i mitt hjärta skåne

en gammal vän:

skåne (krisse) är en ut av få som verkligen kan förstå sig på folk på många olika sätt men ändå tolka dom rätt och hon är en mycket god vän och är en tjej som har lärt mig många saker här i livet och är en sådan tjej som jag i alla fall kommer att se upp till och lyssna en hel del på hon är en sådan tjej som förtjänar mer respekt än vad hon igentligen får och jag vill bara säga det att du är världens bästa människa. Respekt för skåne!!!

Kommentera inlägget här: