17 månader

Idag är det 17 månader sedan vi bestämde oss för att det skulle bli vi.
17 månader låter så mycket ..
men det känns inte alls längesedan vi träffades på den dära parkeringen ;)

Det har varit 17 månader med många skratt....
många minnen ..
men även många tårar ..

Det har varit stunder då vi bägge hade bestämt oss för att ge upp..
men ändå så står vi här nu ...

vi vet många som har det bättre än oss,
 men vi båda vet att vår kärlek är tillräckligt stark för att vi ska kunna ta oss igenom det vi tagit oss igenom allt det svåra. och det är det som räknas....

Du är en fantastisk person. med så mycket bakom dig ...
och jag, jag är bara jag ..

vissa stunder känns det som om vi är på olika stadier i livet ..
och det påverkar hur vi tänker ..
det är då det är som svårast att förstå varandra ..

Och du, jag vet att jag är väldigt svår att läsa av.
då jag inte berättar hur jag känner ....

men alla de dära små saker som du lyckas sticka in  lite här o var i vardagen ..
Gör vårat förhållande så bra <3

när du verkligen tittar mig i ögeonen o säger hur du verkligen känner..
då svävar jag på moln, och all tidigare tvivel,
är som bortblåst ... 

Jag älskar dig jesper ..
Och vad som än händer ...
så kommer jag att fortsätta göra det !



Jag Älskar dig
Jesper Karl-Henrik Andersson

Kommentera inlägget här: