welcome to my life

har aldrig varit så seg i hela mitt liv som jag är nu ..
det är sjukt ..
men det är något fel på mig ..

har hela dagen kännt en saknad...
jag vet inte av vad ...

Eller jo det vet jag ...

Men har aldrig känt saknad över den personen innan?!

Det sägs att när man väl fått smaka karamellen,
vill man inte bli av med den !

Och det är väl lite så ..
Jag har fått smaka på hur en "riktigt" familj ska vara ..
och nu ...
nu saknar jag det varje gång det tar för lång tid innan vi hörs av igen ..

Trotts att det bara gått någon dag ..

men saknaden är ändå där ..
eller är det rädlsa över att förlora sin ända bror igen ?!
 Jag vet om att johanna inte skulle tillåta att jag och björn förlorar den relationen vi börjat bygga upp gien ..
det vet jag ..

men ändå..
det finns inga garantier ..
Det gör det aldrig ...

hur man än vrider och vänder..
så är det alltid jag som är lillasyster ..

men jag har aldrig släppt någon så långt inpå mitt liv på så kort tid som johanna har kommit ..
och jag vill itne förlora varken henne eller björn ..
Är så glad att hon kommit in i familjen ..
att hon och barnen har blivit en del av den ..
och även den nya ..

Det är så skönt ..
för det blir lite som en "garanti" att hon alltid kommer att finnas kvar ...
men ändå ..

Varför bryr jag mig så mycket ?! ..


Kommentera inlägget här: