6 augusti :)

Okej...
Känner mig ganska nöjd med dagen såhär långt..
Som jag nämnde igår, så var tanken att färga håret blont idag ..
satte i hårfärgen o allt, och den enda skillnaden färgen gjorde var att den gjorde mitt hår liiiiite mörkare, men inte mycket ..
säger änmdå att jag är nöjd, för när allt kommer kring, så gillar jag nog min ordinarie hårfärg  bäst :)

Idag blir det först att köra hem till mormor, där vi ska klippa lite gräs (får se vem som gör det jobbet)
sen vidare till Bjärred där det är tänkt att gå vid långe brygga och äta lite glass :)
Mysigt som tusan :)

Sen får vi se vad som hände fram emot eftermiddagen :)

Puss o kram så hörs vi ;)
Niles:

Godmorgon! Hoppas att du mår bra! Vad ska du göra idag?

HANNA:

lust att vara med på dagens blogg? :)

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-1.html

Kommentera inlägget här: