28 augusti

hej hopp!
nu vart det ett tag sedan sist jag skrev ;)
har varit ganska mycket den senaste tiden ..
I torsdess var jag på stan med kjelle o tog en promenad.
fredag var jag barnvakt till stackars sjuke Lovis ..
och senare åkte vi till mamma för att byta bil,
och byta däck sent på natten .. var inte hemma fören halv tre tror jag..
igår åkte vi till Ullared tidigt satan och var inte hemma fören sent ..
o idag ..
Jaa idag ska jag åka och vara barnvakt åt lilla Lovis igen ..
Fast idag ska jesper nog oxå med :)
trevligt :)
och i morgon ska vi (kanske) till bror o johanna o lämna lite kläder o spel som vi köpte på Gkås igår .
Möjsigt :)

Det är lite om vad som hänt i mitt liv ;)
hahaha ..
har väl egentligen itne heller någon lust att skriva eller något :P
men det kommer lite då o då...
Aja ..n u ska jag klippa Jespers hår

Ha det kanon ;)
Puss o kram






Och som Felicia skulle  sagt : 

"move on. It's just a chapter in the past. But don't close the book. Just turn the page"

Kommentera inlägget här: