17 Augusti

blöö vad jag är trött o har huvudvärk och gud vet va !
har idag inte gjort så mycket till en början, men jesper kom hem under lunchen.
och jag passade på att följa med till helsingborg för att hälsa på Bror och johanna ...
blev en massa bus med Lovisa, då jag visste att de vuxna behövde vila sig lite :)
mysigt vart det iaf :D

nu ska jag snart sova, eller jaa . .titta på meangirls två eller i taket lyser stjärnorna,
var länge sedan jag såg den och fick lite lust till det ..
får la se vad som känns mest lockande när jag är vid den tidpunkten.
imorgon blir det städdag o så ..

sen måste jag bara nämna,,
det är så mysigt att ha tre bollar springandes kring fötterna nu ..
tre små upptäckarbollar !
Älskar mina tre små bebisar, trotts att de är en hel del jobbiga oxå ! :P

nej godnatt så hörs vi i morgon :)

Puss o kram!





och som felicia skulle sagt :

"sometimes you just need to destance yourself from people. If they care they will notice. If they don´t, you know where you stand"



Kommentera inlägget här: