14 augusti

guuud, vad jag är trött ..
har typ sovit skit kasst i flera dagar.. ungarna börjar bli jobbiga nu .. o inte lite. .
de soverju i vårat rum (vi flyttar på deras bo in till sovrummet, annars blir mamman sjukt sura på oss)..
hela natten är det skrik.. o i morse vaknade vi av att en bebis hade gått vilse ända ut i hallen ^^ skrikande till  tusen..
o eftersom mamman inte kan lyfta dom, var det bara att klockan halv sex i morse springa ut o hämtatillbaks dom ..
 sen var det vaken time!
frukost o i kläderna ..
blev att åka ut till flygfältet o flyga lite för jespers del, sen in till munka o hämta wille ..
hem o lira tv-spel och snacka skit o supa..
sen fick jag ett telefon samtal ifrån min fader som undrade om han kunde komma förbi o titta in ..
välkommen vart det snackade massa skit o sen glodde  vi på snålvatten och jäkelskap eller vad den hette..
o nu har de båda åkt hem .. o här sitter vi ..
jag är döds trött men väntar på att en av mina tjejfilmer ska bli klara så jag kan somna till dom ...
(då slipper jag nämligentitta på harry potter den sista filmer ^^ ) hahha
nej godnatt o puss o kram

Kommentera inlägget här: